لوله بازکنی دولت آباد شهر ری شبانه روزی ارزان

تلفن ثابت شرکت

021-33771011☎

تلفن مستقیم سرویس کار

09108862020

لوله بازکنی دولت آباد ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

شرکت شبانه روزی صداقت، ارزان و فوری بصورت 100% تضمینی با قیمت مناسب توسط سرویسکار حرفه ای و دستگاه پیشرفته بدون تخریب و بدون کثیف کاری انجام می شود.

قیمت لوله بازکنی کمتر از تعرفه اتحادیه☑️ لوله با ز کنی ارزان

100% ضمانت باز شدن لوله☑️ پرداخت بشرط رفع گرفتگی لوله

بدون اسید و کثیف کاری☑️ رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی

حضور سرویسکار 30 دقیقه ای☑️ لوله بازکنی شبانه روزی

تسویه بعد از انجام کار☑️ لو له بازکن سیار

فنر های مجزا برای توالت و آشپزخانه☑️ رعایت کامل بهداشت

درصورت گرفتگی نیاز به لوله بازکنی شبانه روزی و ارزان، می‌توانید با لو له با ز کنی دولت آباد شماره02133771011 تماس بگیرید. ما در کمتر از 30 دقیقه یک سرویسکار به محل شما اعزام می‌کنیم تا گرفتگی لوله را به صورت 100% تضمینی، با کمترین قیمت و با استفاده از دستگاه فنرزنی برقی، بدون تخریب و کثیف کاری برطرف کند.

اعزام فوری لوله بازکنی دولت آباد به محل

با داشتن شعبات متعدد، نیروی لوله بازکن از نزدیک ترین شعبه به محل گرفتگی اعزام می شود.09100579090

نشانه های گرفتگی لوله:

  • پیچیدن بوی بد فاضلاب در ساختمان و آپارتمان
  • تخلیه نشدن فاضلاب از سینک‌ ظرف‌شویی و روشویی
  • بالا زدن آب سرویس بهداشتی
  • جمع شدن اب درکاسه توالت ایرانی و فرنگی
  • کندشدن خروج اب 
  • وجود حشرات موزی در ساختمان

لوله بازکنی دولت آباد شبانه روزی

رفع گرفتگی لوله‌های منازل، اداره‌ها و گرفتگی سینک‌های ظرفشویی و روشویی هم از خدمات مهمی است که متخصصین صداقت می‌دهند. تخلیه و رفع گرفتگی چاه‌های فاضلاب، آشپزخانه و حمام هم از خدماتی هستش که متخصصان به کمک دستگاه لو له با  زکنی ارائه می‌دهند.

کافیست در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 20 دقیقه  لوله بازکن ماهر جهت خدمت آماده باشد.(بدون تعطیلی)

حضور در سریع ترین زمان – رفع گرفتگی لوله – رفع گرفتگی توالت

تمام مراحل را با حساسیت و سلیقه و بدون آسیب زدن به لوله ها با دستگاه های حرفه ای انجام می شود

خدمات لوله بازکنی دولت آباد

  • باز کردن گرفتگی توالت، آشپزخانه، حمام، پارکینگ، تراس، بالکن، پاسیو، حیاط، پشت بام، ناودان و …
  • تخلیه چاه
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله با دستگاه های پیشرفته
  • انجام کار با رعایت بهداشت، بدون تخریب و با کمترین میزان کثیفی در محیط

ارائه ی خدمات شرکت صداقت در تعطیلات

لوله بازکنی شبانه‌ روزی صداقت یک خدمت اساسی در حوزه تعمیر و نگهداری لوله‌ها و سیستم‌های لو له‌کشی مورد نیاز همشهریان است. این خدمات به منظور حل مشکلات ناگهانی مرتبط با نشتی‌، گرفتگی و سایر مشکلات لو له‌ ارائه می شود.

این شرکت در تمام ساعات شبانه‌ روز و حتی روزهای تعطیل، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. 

خدمات شبانه روزی و 24 ساعته یکی از اولویت های مشتریان در تهران است. زیرا هنگام مواجه با مشکلات بالاآمدن آب از لوله و پر شدن چاه نیاز به شرکت شبانه روزی و معتبر است.

تمام کارها اعم از درآوردن اشیا از چا ه  یا جسم از فا ضلاب، تشخیص و رفع نم، پاکسازی لو له های فاضلا ب، تخلیه فاضلاب چا ه، باز و بست درب چ اه و تعیین محل درب چاه به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

لوله بازکنی دولت آباد ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

سریع سرویس کاردر صداقت لوله

در مواقع اضطراری، هر لحظه مهم است. تیم ما با تجربه و آموزش مناسب، آماده به عمل در تمام نقاط کرج است. برخی از مشکلات لوله ممکن است نیاز به تعمیر فوری داشته باشند، و تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما می‌رسد تا مشکل را برطرف کند. در هر زمان و هر شرایطی، تیم ما منتظر تماس شماست تا به شما کمک کند.

چرا نباید از محلول لوله بازکنی استفاده کنیم؟

در مواقع گرفتگی فاضلاب، اکثر افراد بدون تحقیق و پرس و جو به سراغ فروشگاه سر کوچه می روند و از محلول های صاف و چنته، برای لوله بازکنی استفاده می کنند. بهتر است قبل از اقدام به خرید محلول های شیمیایی، نوشته ی روی محصول را بخوانید و از چند متخصص جویا شوید.

خطرات استفاده از محلول های شیمیایی چاه بازکنی

لوله بازکنی دولت آباد ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین
  • آسیب به بدنه ی لوله ها
  • سوزاندن و از بین بردن چسب لوله که در آینده باعث نشتی می شود.
  • سوزاندن مواد و لجن داخل لوله که مشکل گرفتگی را تشدید می کند.
  • پوسیدگی لوله های چدنی در طول یک الی دو هفته بعد از استفاده
  • سوزش دست و صورت در صورت برخورد با بدن
  • محلول های شیمیایی، ضد آهن و چدن هستند و باعث پوسیدگی لوله ها می شوند.
  • بودهی لوله های فاضلاب

عواقب انتخاب لوله بازکنی های غیرمعتبر

گاهی اوقات به دلیل قیمت پایین، ممکن است به سمت سرویسکاران و لوله بازکنی های غیرمعتبر سوق داده شوید. اما در نظر داشته باشید که همیشه قیمت پایین نمی تواند به صرفه باشد و چه بسا هزینه های بعدی که متحمل می شوید، بسیار گرانتر از یک لوله بازکنی معمولی باشد. در ادامه به چند مورد از عواقب انتخاب لوله بازکنی های غیرمعتبر اشاره می کنیم.

  • آسیب به لوله ها و ایجاد سوراخ و نشتی در لوله
  • عدم رعایت بهداشت توسط سرویسکار و عملکرد شلخته که منجر به انتشار آلودگی در محیط اطراف می شود.
  • سر و صدای زیاد سرویسکار که موجب اذیت همسایگان در آپارتمان و یا خود ساکنین منزل می شود.
  • رفتار غیرحرفه ای و غیرمودبانه توسط برخی افراد که متاسفانه موجب بدنامی این صنف نیز شده اند. 😓😓😓
  • دریافت هزینه اضافی در پایان کار به بهانه های مختلف
  • عد م ارائه فاکتور 
  • عد م تضمین خدمات و اینکه اگر مشکلی در این خصوص پیش بیاید، پاسخگو نیستند.
لوله بازکنی دولت آباد ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

شماره چاه بازکنی تهران

باید بدانید که خدمات چاه بازکنی در واقع همان لوله بازکنی و رفع گرفتگی است. پس اگر شما هم در ساختمان خود، با مشکل گرفتگی  فاضلاب مواجه شدید، میتوانید با شماره 24 ساعته و شبانه روزی چاه بازکنی تهران به شماره 09100685050 تماس بگیرید تا در کمتر از 30 دقیقه سرویسکاران در محل حاضر شده و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و بدون کثیف کاری، نسبت به رفع گرفتگی لو له ها و چا ه باز کنی اقدام کنند.

کلیه مراحل چاه بازکنی توسط سرویسکاران حرفه ای چاه بازکن با بهترین و سریع ترین روش انجام می شود و آنها موظف هستند روش های کم هزینه تر را ابتدا پیشنهاد دهند تا از هزینه تراشی برای صاحبخانه جلوگیری شود.

عواقب تماس با سرویسکار لوله بازکنی غیرمعتبر

زمانی که لوله دچار گرفتگی می شود، وضعیت نابسامانی بوجود می آید که افراد برای خلاص شدن از این وضعیت، عجولانه رفتار می کنند و به دنبال رفع گرفتگی لوله ها به صورت فوری هستند. همین عجله باعث می شود افراد با سرویسکارانی تماس بگیرند که مهارت کافی در این زمینه ندارند و هین ناشی بودن باعث می شود که خساراتی به لوله ها وارد شود. از جمله عواقب تماس با لوله بازکنی های غیر معتبر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جدیدترین آموزش های لوله بازکنی و تخلیه چاه

باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه به دلیل گرفتگی با تکه های مواد غذایی، لایه های روغن و چربی از جمله چالش های رایج در اغلب منازل است. برای…
صابونی شدن چاه فاضلاب در خطوط انتقال فاضلاب و چاه های جذبی قدیمی به وفور رخ داده و به شدت در گرفتگی لوله ها تاثیرگذار است. این پدیده…
بالا آمدن آب از چاه آشپزخانه در زمان شستن ظروف یا شستشوی کف به دلایل متعددی ممکن است رخ دهد. به طوریکه این مشکل از رایج ترین مواردی…
روش تخلیه سپتیک تانک و زمان مناسب اجرای آن تا حد زیادی به ساختار سپتیک و ظرفیت آن بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان زمان مشخص و…
 

فاصله تقریبی نزدیکترین لوله بازکنی به شما

4 کیلومتر

لوله بازکنی شهرری ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

ساعت کار متخصص

 

24 ساعته 

سابقه کار متخصص

 

 

14سال سابقه کار

شرح خدمات

 

خدمات لوله بازکنی 

بهترین روش تخلیه چاه کدامند ؟ مراحل تخلیه چاه فاضلاب کدام است؟

چاه فاضلاب پر شده چکار کنم ؟ بهترین روش تخلیه چاه و مراحل تخلیه چاه کدامند ؟ اصلاً نگران نباشید اولین قدم بعد از پر شدن ناگهانی چا ه پیدا کردن بهترین شرکت تخلیه چاه تهران که بتواند با بهترین روش های تخلی ه چا ه کار شما را انجام دهد می باشد. در اقدام بعدی پیدا کردن محل چ اه فاضلاب می باشد. از محل چاه فاضلاب خبر ندارین مشکلی وجود نداره با ما تماس بگیرید علاوه بر

پیدا کردن درب چاه بتوانیم مشکل پر شدن چا ه شما را بر طرف کنیم.

در ادامه توضیحاتی در رابطه با مراحل تخلیه چاه و روش های تخلیه چا ه و اینکه یک چ اه فاضلا ب پس از پر شدن و بالا زدن آب و فاضلا ب باید چه مراحلی را طی کند تا به طور کامل تخلیه شود و مانند قبل آب را دفع بنماید.

بهترین روش تخلیه چاه کدام ست؟

بهترین روشهای تخلیه چاه های مسکونی و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن کش می باشد و برای لایروبی چا ه بهتر است از نیروی انسانی استفاده بشود به این صورت که پس از لجن کشی با تانکر ، نیروی متخصص مقنی به درون چا ه رفته و سپس لایروبی را انجام می دهد.و در مرحله آخر در بیشتر چ اه ها نیازمند کف تراشی چ اه می باشند.

لوله بازکنی دولت آباد ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

پس از پر شدن چاه چه کار هایی باید انجام دهیم؟(مراحل تخلیه چاه)

1-اولین مرحله تماس با بهترین شرکت تخلیه چاه
2- سپس پیدا کردن محل چ ا ه و بازکردن درب چاه
3-تخلیه به وسیله تانکر تخلیه فاضلاب
4-لایروبی و در آوردن فضولات و جامدات درون چا ه
5-کف تراشی چا ه فاضلاب

مراحل تخلیه چاه کدامند؟

اولین مراحل تخلیه چاه و بازسازی چاه پیدا کردن درب چاه یا محل قرار گیری چاه می باشد. و در مرحله دوم باز کردن درب چاه با تخریب قسمتی از طوقه چاه شروع می شود و با برداشت گلدانی چاه و معلوم شدن انتهای چا ه ، چاه آماده تخلیه چ اه می باشد و در این مرحله چا ه به وسیله ماشین تخلیه چ اه(ماشین های تخلیه  ۶ تن و ۱۲ تن می باشند)که با روش پمپ لجن کش و یا دستگاه مکنده تخلیه می شود.

و در مرحله بعد ۹۰ درصد چاه های دارای انباری نیاز ۱۰۰ درصد به لایروبی به وسیله نیروی انسانی دارد.در این مرحله چا ه های فاضلاب به وسیله متخصص که مقنی نام دارد ، مقنی به درون چاه می رود و چا ه را لایروبی می کند.(( برای اطلاعات بیشتر در رابطه با لایروبی  کلیک نمایید))

لوله بازکنی دولت آباد ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

و در مرحله بعدی چاه باید تراش داده شود که به آن تراش چاه یا کفتراشی  می گویند و در این مرحله مقنی چا ه کن به وسیله کلنگ مخصوص  از کف انباری چا ه ۳۰ تا ۵۰ سانت از خاک آن را بر می دارد و بدنه انبار را کلنگ زنی می کند تا چشمه های دفع آب را که با خاک و لجن مخلوط شده کاملاً باز شود و چ اه بتواند مانند قبل دوباره چندین سال کار نماید.

و در مرحله آخر در صورت نیاز با استفاده از کول از ریزش احتمالی چاه در آینده جلوگیری  می کنند.کول چاه سازه ای بتنی است که که مقنی چا ه کن با استفاده از انجام کار کول گذاری ، چا ه را محکمتر کرده و از ریزش چ اه جلوگیری می کند.

در آخر نیز با نصب مجدد گلدانی و طوقه چینی چ اه و یا تعمیر آن قسمت از طوقه که تخریب شده چ ا ه کاملاً آماده بسته شدن می باشد.

لوله بازکنی ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

فاصله تقریبی نزدیکترین تخلیه چاه به شما

6 کیلومتر

لوله بازکنی شهرری ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

ساعت کار متخصص

 

12 ساعته 

سابقه کار متخصص

 

 

14سال سابقه کار

شرح خدمات

 

خدمات تخلیه چاه

عواقب تماس با سرویسکار لوله بازکنی غیرمعتبر

پیمایش به بالا
جهت تماس کلیک کنید