لوله بازکنی پاکدشت

لوله بازکنی پاکدشت با استفاده از به روزترین شیوه ها باز کردن و رفع خرابی لوله های شما را تضمین می کند. اگر به دنبال باز کردن لوله های خود بدون کثیفی و یا خرابی لوله ها می باشید، لوله بازکنی درپاکدشت  را برای این کار انتخاب کنید. اگر نیاز به استفاده از 

 دستگاه فنر برای باز کردن لوله ها باشد، این شرکت محدودیتی در دستگاه آن نخواهد داشت. فنر برقی یه دستگاه محبوب بین لوله بازکنی هاست. حالا این محبوبیتش اتفاقی نیستش! چون که قشنگ میشه حملش کرد و با برق معمولی کارمیکنه. در ضمن بهترین دستگاه برای لوله بازکنی هست.

لوله بازکنی پاکدشت

لوله بازکنی فوری

در هر منطقه از شهر پاکدشت که هستید با ما تماس بگیرید، نزدیکترین اکیپ لو له بازکنی در کوتاه ترین زمان (کمتر از نیم ساعت) خود را به محل شما می رساند و مشکل شما را رفع می کند.

لوله بازکنی ارزان

اکیپهای ما در مناطق مختلف شهر مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما جهت خدمات رسانی به محل اعزام می شوند. خدمات فنی صداقت تنها شرکتی است که با نرخ اتحادیه (لوله بازکنی ارزان)  خدمات رسانی می کند.

لوله بازکنی شبانه روزی

شماره تلفن های لو له باز کنی صداقت در تمام ساعات شبانه روز به صورت (24 ساعته) و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد، ما بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی خدمات لو له باز کنی شبانه روزی در تهران ارائه می دهیم.

شماره تلفن های لوله بازکنی شبا نه روزی پاکدشت:

 

 

tel:09190641010

tel:09307170304

لوله بازکنی پاکدشت

مراحل ارائه خدمات لوله بازکنی

لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه پیشوا-شرکت آلفا

تمــــــاس با

 صداقت

لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه پیشوا-شرکت آلفا

اعـــزام نزدیکترین
متخصــــــص

لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه پیشوا-شرکت آلفا

رفـــع مشکل
بطور کامــل

لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه پیشوا-شرکت آلفا

ارائه خدمات

خدمات لوله بازکنی در پاکدشت

  • رفع گرفتگی چاه فاضلاب

  • بازکردن توالت فرنگی و ایرانی

  • ر  فع نشتی لوله های شکسته

  • رفع گرفتگی چاهک حمام، تراس، کف شور، پشت بام

  • برطرف کردن  لوله های هتل ها و رستورانها

  • باز کردن لوله فاضلاب شهری با فنر سه نظام

  • باز کردن لوله با پمپ تراکم هوا

  • چاه بازکنی

  • لوله بازکن فاضلاب

  • چاه بازکن توالت

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، دوغاب و گچ

  • تعویض کاسه توالت

لوله بازکنی پاکدشت رعایت پروتکل های بهداشتی و کرونا

همین که وارد سایت لوله بازکنی ورامین شدین نشون میده گرفتگی لوله دارید و دنبال یه لوله بازکن  خوب میگردین. شاید در درجه اول نگران کثیف کاری باشید که هنگام فنر زدن اتفاق می افتد.
ما این سوال رو اول از همه جواب میدیم چون بیشتر مشتریان ما خانم هستند و رعایت مسائل بهداشتی برای انها خیلی

مهم است. کاملا هم همینطوره خب دوست ندارن خونه ای که مثل دسته گل تمیز کردن به راحتی کثیف بشه. خیالتون راحت باشه چون سرویسکارای ما چون پیشینه کاری دارن، جوری فنر میزنن که کثیف کاری به وجود نیاد. همچنین اون دریل های به درد نخور قدیم بود که گند بالا میاورد. الان فنر برقی وجود ددره که میشه میزان دور هاشو تنظیم

کرد پس الکی نگران این موضوع نباشید. سوالای بعدیتون در ادامه پاسخ داده میشه. لوله بازکنی پاکدشت اومده هرچی باید و نباید در مورد لوله بازکنی رو بدونید تو این برگه اورده. بخون پنج دقیقه بیشتر زمان نمیگیره.

علاوه بر تمیز کار کردن نیروها و نداشتن خرابی در محل، امروزه برای رعایت پروتکل های کرونا تمامی کارکنان لوله بازکنی آموزش می بینند. برای تمیزی محیط نگران نباشید، زیرا علاوه بر کثیف نکردن، بعد از انجام کار محل را شسته و تمیزتر از روز اول به شما بر می گردانند..

چطور با دستگاه تراکم هوا گرفتگی لوله را باز کنیم؟

جهت باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب روش ها و دستگاه های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها دستگاه تراکم هوا یا همان کمپرسور هوا می باشد که جزو بهترین و پرکاربردترین نوع لوله بازکن ها نیز به شمار می رود. امروزه استفاده از این دستگاه برای لوله بازکنی بسیار رایج است به طوری که از این دستگاه پیشرفته برای رفع بسیاری از گرفتگی های لوله از جمله گرفتگی لوله

فاضلاب توالت، لوله آشپزخانه، حمام و …  استفاده می کنند. پمپ تراکم هوا در انواع و اقسام متفاوتی می باشد که این تنوع سبب اختلاف در قدرت آن نیز شده است که طرز کار هر کدام را متمایز می کند. اندازه دستگاه پمپ تراکم هوا بر اساس نوع استفاده متغیر است یعنی بر اساس محل و نوع گرفتگی لوله استفاده از این دستگاه، متناسب با آن لوله فاضلاب انتخاب می شود که میزان فشار هوای آن نیز قابل تنظیم است.

چنگک چاه 

چنگک چاه یا انبر فاضلابی وسیله ای پر کاربرد و منحصر به فرد می‌باشد که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم چرا که بارها شده چون وسیله ای برای انجام کاری نداشته ایم از انجام یک کار ساده عاجز شده و نتوانسته ایم آن را انجام دهیم؛ در این میان چه بسا ضرر مالی هم به ما متحمل شده است.در این مقاله با مکانیزم و نحوه کار انبر مشکل گشا فاضلابی یا چنگک  چاه آشنا خواهید شد.

 


البته انبر فاضلابی بیشتر در مواقعی به کار میرود که سقوط اشیا درون توالت گرفتگی رخ داده است. برای اینکه علت گرفتگی چاه توالت را بشناسید و راه کار متناسب با آن را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله 6 علت گرفتگی لوله فاضلاب را مطالعه واز آن استفاده نمایید.

 

لوله بازکنی پاکدشت ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

چنگک چاه یا انبر مشکل گشا فاضلابی چیست؟

این وسیله که به انبر مشکل گشا هم معروف است یک وسیله ای حدودا 125 سانتی متری است که از یک سَری فلزی و یک دستگیره و یک میله قابل انعطاف تشکیل شده است؛ به کمک چنگک چاه می توانیم اشیایی که در توالت می افتند را بدون دخالت دست و با رعایت بهداشت کامل از چاه توالت خارج کنیم.

 

البته در آوردن برخی اشیا از داخل توالت که آسان نیست را به عهده سایت آلفا بگذارید چرا که ممکن است با کمی هل دادن این اشیاء گران قیمت از دسترس خارج شوند و دیگر به آن دسترسی نداشته باشید. لذا شما می توانید با مراجعه به https://sedaghatlole.com/ به عنوان لوله بازکنی پاکدشت از خدمات لوله بازکنی تضمینی در سراسر تهران استفاده نمایید.

انبر فاضلابی یا گیره مشکل گشا یک متری جهت در آوردن اشیا از داخل فاضلاب کاربرد دارد.

گاهی ممکن است چاه توالت شما گرفته و چیزی هم درون آن نیفتاده باشد؛ در این صورت شما می‌توانید با استفاده از راه کارهای لوله بازکنی 

 در منزل گرفتگی لو له توالت منزل خود را بر طرف کنید ولی اگر درپاکدشت هستید می‌توانید با یک تماس ساده با لوله باز کنی نزدیک محل خود مثل سرویس لوله بازک نی در  پاکدشت و یا دیگر مناطق با بهترین لو له باز کن همان منطقه آشنا شده و کار خود را به آنها بسپارید تا مشکل شما را به بهترین نحو ممکن رفع نمایند.

کابرد و نحوه کار با چنگک چاه

با کمک چنگک چاه همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم می‌توانیم اشیائی را که در داخل چاه فا ضلاب و نهایتا تا عمق 150 سانتی متری افتادند را از چا ه توالت بیرون بیاوریم. نحوه کار انبر فاضلاب یا همان ا نبر مشکل گشا به این صورت است که وقتی فرد، دستگیره بالای آن را 

 فشار می‌دهد به وسیله یک سیم این نیرو به سری فلزی در سر انبر منتقل شده و دو سر انبر مشکل گ شا را به هم نزدیک می‌کند. در ادامه این وسیله مثل چنگک عمل کرده و می توان با استفاده از آن وسایلی از قبیل موبایل، انگشتر، دسته کلید و… را که در چا ه توالت سقوط کرده اند بیرون آورد.


البته اگر باز هم بعد از در آوردن اشیا از داخل توالت، گرفتگی آن برطرف نشد میتوانید با فنر زدن توا لت ایرانی راه فاضلاب را باز کرده و مشکل گرفتگی را رفع نمایید.

جهت آشنایی با روش فنر زنی چاه تو الت ایرانی ما محتوایی را در این مقاله آماده کردیم. حتما مقاله فنر زدن تو الت ایرانی را بخوانید و بعد از جهت رفع مشکل خود دست به کار شوید.

مقالات آموزشی صداقت

شغل لو له بازکنی، اهمیت زیادی دارد؛ زیرا گرفتگی لوله های فاضلاب یک مشکل رایج است که برای همه اتفاق می افتد. لوله بازکن ها با داشتن مهارت لازم و استفاده از ابزار و تجهیزات، اقدام به رفع این مسئله می کنند. سایر خدمات ارائه شده توسط آنها، تخلیه چاه، درآوردن اشیایی که داخل چاه افتاده اند، تعمیر لو له ها و … می

لوله بازکنی پاکدشت خدمات نشت یابی لوله شامل چه مواردی چیست؟

مهم‌ترین و پرتقاضاترین خدماتی که در این زمینه توسط متخصصین “خدمت از ما” به مشتریان ارائه می‌شوند عبارت‌اند از:

  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه (و بدون دستگاه، که نه ما آن را چندان توصیه می‌کنیم و نه خود متخصصان مربوطه) و رفع نشتی

  • نشت یابی دقیق لوله کشی ساختمان و لوله کشی فاضلاب در دیوار، سقف یا کف زمین

  • تشخیص نم و رطوبت با دستگاه و رفع آن بدون تخریب

  • تشخیص نشتی و رفع رطوبت به دلیل نشت کاسه توالت و فلاش تانک

  • نصب و کارگذاری انواع لوله‌های آهنی، فولادی، پلاستیکی، پی وی سی و … پس از تشخیص ترکیدگی

مزایای تشخیص ترکیدگی لوله آب با دستگاه چیست؟

تشخیص هرچه سریع‌تر ترکیدگی لوله‌های آب از خطر آلودگی آب و هدررفت آن جلوگیری می‌کند. البته وقتی اینکار با دستگاه‌های حرفه‌ای و مدرن انجام شود، می‌توانید انتظار مزایای دیگری را هم داشته باشید، از جمله:

  • امکان تشخیص ترکیدگی و نشت با سرعت و دقت بسیار بالا (کمتر از 10 سانتی‌متر)

  • امکان پیدا کردن کوچک‌ترین نشتی‌ها در لوله کشی ساختمان

  • جلوگیری از خسارات مالی و تخریب‌های غیر ضروری در روند تشخیص و تعمیر

  • وارد نشدن هیچگونه آسیب به سازه و زیرساخت‌های تاسیساتی آن

  • کاهش هزینه تمام‌شده‌ی نشت یابی لوله و رفع آن

تخلیه چاه پاکدشت

پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله  یکی از مسائل و معضلاتی است که بسیاری از افراد در شهرهای بزرگ با آن مواجه می شوند.این معضل چنانچه فوری و اصولی انجام نشود می تواند زندگی بسیاری از افراد را مختل نماید.

امروزه شرکت های بسیاری وجود دارند. که خدمات مربوط به لوله بازکنی و تخلیه چاه را ارائه می دهند. بنابراین شما به محض گرفتگی لوله یا پرشدن چاه می توانید. از این شرکت ها درخواست خدمات نمایید .

وب سایت خدماتی خدمت صداقت ،به عنوان سامانه خدمات آنلاین ، ارائه دهنده خدمات تخلیه چاه در پاکدشت می باشد.این سامانه برای انجام خدمات مربوطه از متخصصین و تجهیزات مدرن استفاده می نماید.

دریافت کنندگان خدمات می توانند در هر ساعت از شبانه و روز خدمات مورد نیاز خود را از این سامانه درخواست نمایند.

جهت انجام خدمات تخلیه چاه لوله بازکنی ورامین کافیست با شماره 09100685050تماس بگیرید.

تخلیه چاه فاضلاب خدمات 24 ساعته

هر چاه فاضلابی معمولا هر چند وقت یکبار پر می شود، بنابراین پر شدن چاه فاضلاب امری عادی و طبیعی است که باید هر چند وقت یکبار انجام شود.

آنچه در تخلیه چاه فاضلاب مهم است این است که این کار باید اصولی و استاندارد انجام گیرد. تا صاحبکار بیش از این متحمل هزینه های اضافی مربوط به تخلیه چاه فاضلاب نشود .

جدیدترین آموزش های لوله بازکنی و تخلیه چاه

باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه به دلیل گرفتگی با تکه های مواد غذایی، لایه های روغن و چربی از جمله چالش های رایج در اغلب منازل است. برای…
صابونی شدن چاه فاضلاب در خطوط انتقال فاضلاب و چاه های جذبی قدیمی به وفور رخ داده و به شدت در گرفتگی لوله ها تاثیرگذار است. این پدیده…
بالا آمدن آب از چاه آشپزخانه در زمان شستن ظروف یا شستشوی کف به دلایل متعددی ممکن است رخ دهد. به طوریکه این مشکل از رایج ترین مواردی…
روش تخلیه سپتیک تانک و زمان مناسب اجرای آن تا حد زیادی به ساختار سپتیک و ظرفیت آن بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان زمان مشخص و…
 

راهنمای خرید 7 مایع لوله باز کن قوی ایرانی و خارجی!

1_ مایع لوله باز کن قوی اکتیو در ایران

ترکیبات محلول لوله بازکن اکتیو بسیار قوی و کاربردی عمل کرده و قادر است در کم ترین زمان ممکن تمام گرفتگی های ناشی از تجمع رسوبات و چربی ها را از بین ببرد.

  • از بین برنده بوی زننده و نامطبوع فاضلاب

  • دارای ترکیبات محافظت کننده در برابر خوردگی و پوسیدگی لوله ها

  • قابل استفاده در رفع گرفتگی لوله های دستشویی، حمام، ظرفشویی و… که باعث شده از این محلول به عنوان چند منظوره استفاده کرد.

توجه داشته باشید که همیشه هنگام کار کردن با محلول چاه بازکن توالت ایرانی و فرنگی باید مراقب سوختگی با اسید لوله بازکن قوی باشید؛ زیرا این مواد اسیدی بوده و با هرگونه تماس با پوست شما، سوختگی ایجاد خواهند کرد.

2_ محلول لوله باز کن تنطور؛ بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب

محلول لوله باز کن تنطور یکی از بهترین اسید لوله باز کن قوی برای گرفتگی لوله فاضلاب می باشد. مایع لوله بازکنی تنطور در حجم 500 گرم در بازار ارائه می شود و از وزارت صنعت و معدن، مجوز دارد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی

محلول لوله بازکن تنطور موثر در رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب می باشد.

از ویژگی های بارز این محلول چاه بازکن قوی توالت می توان موارد زیر را نام برد که جمع این ویژگی ها باعث خرید محلول لوله باز کن از جانب مشتری می شود:
  • بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب در سریع ترین زمان ممکن
  • استفاده از مایع لوله باز کن قوی تنطور باعث رفع بوی بد فاضلاب می شود.
  • حاوی ترکیبات محلول لوله بازکن محافظ در برابر خوردگی لوله های فاضلاب
  • بهترین محلول چاه بازکن توالت ایرانی
در صورتی که گرفتگی لوله های فاضلاب سخت و شدید باشد و استفاده از بهترین محلول لوله بازکن توالت ایرانی چاره ساز نباشد، سایت صداقت همراه شما است.

3_ مایع لوله بازکنی رخشا بهترین محلول لوله بازکن توالت

شرکت پاکسان یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده مواد و محصولات شوینده بهداشتی صنعتی در ایران می باشد و می شود از محصولات آن به عنوان قویترین محلول لوله باز کن نام برد.

محلول لوله بازکن رخشا جزو قویترین محلول لوله بازکن های ایرانی است.
مایع لوله بازکن قوی رخشا یکی از تولیدات این شرکت است که با بهره گیری از فناوری روز دنیا تولید شده و مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است.
بالا رفتن خرید مایع لوله بازکن قوی رخشا نشان از این دارد که بهترین محلول چاه بازکن توالت ایرانی در میان محلول های چاه بازکنی است. مزایای استفاده از این مایع عبارتند از:
  • بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب حمام، توالت فرنگی و ایرانی، سینک ظرفشویی و … 
  • دارای مواد فعال پاک کننده و از بین برنده انواع چربی ها و رسوبات دیواره لوله ها
  • روان بودن مایع لوله باز کن رخشا جهت عملكرد سريع

4_ لوله بازکن راه گشا بهترین محلول لوله باز کن توالت

مواد لوله باز كن داخل محلول راه گشا مواد خاصی هستند که کارایی آن را دو برابر کرده اند. این اسید، دارای دو فاز برای باز کردن گرفتگی ها می باشد.
فاز اول حلال چربی هاست و فاز دوم حلال موهای فشرده شده و مواد زائد دیگر است که مکمل فاز اول این مایع لوله باز کن می باشد که شاید همین امر باعث شده که بهترین محلول لوله بازکن توالت محسوب شود.

بهترین اسید لوله بازکن قوی

 
قیمت مایع لوله بازکن قوی با توجه به تغییر قیمت ها، ثابت نبوده و نمیتوان عدد مشخصی برای آن تعیین نمود. اما اکثر اسیدهای لوله بازکنی
در یک محدوده قیمت مشخص و کم قرار دارند. نگران هزینه اسیدهای لوله بازکنی نباشید. مایع لوله باز کن قوی راه گشا دارای قابلیت های زیر
نیز می باشد:
  • بازکننده سخت ترین گرفتگی ها در مسیر انواع لوله های فاضلاب
  • سازگاری با محیط زیست
  • ضد عفونی کننده و پاک کننده

کلاهبرداری در لوله بازکنی با قیمت پایین

در این روش در هنگام تماس با لوله بازکن، ابتدا قیمت پایینی برای انجام کار به شما اعلام نموده تا رضایت و موافقت شما را دریافت نماید و زمانی که کار انجام شد از شما هزینه بیشتری درخواست می کند و بهانه های مختلفی برای هزینه بیشتر می تراشد.

کلاهبرداری با روش تخریب سیستم لوله کشی

در این روش افراد سودجو ابتدا شروع به کار کرده و پس از مدتی با حالتی نگران و مضطرب به کارفرما اعلام می کنند که مشکل سیستم لوله کشی جدیست و دچار تخریب شده که نیاز به کنده کاری و تعویض لوله ها می باشد و به همین ترتیب قیمت زیادی را از شما مطالبه می کنند.

چرا شرکت لوله بازکنی پاکدشت

  •  

    سرویس دهی به تمام نقاط پاکدشت  کمتر از نیم ساعت

  •  

    دارای بیش از 20 لوله بازکن حرفه ای و با تجربه در مناطق مختلف شهر 

  •  

    ارزان ترین قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه  (پایین تر از نرخ اتحادیه)

  •  

    استفاده از نیروی حرفه ای و مجرب در کنار دستگاه و تجهیزات جدید و روز دنیا

قیمت لو له باز کنی با فنر

ما بهترین قیمت لو له بازکنی با فنر سه نظام را در بین رقبا داریم چون عضو اتحادیه لوله بازکنی هستیم و طبق نرخ مصوب کار می کنیم. به هیچ عنوان چاه بازکن های ما با بهانه های فن ر بلندتر و قوی تر از شما پول اضافه دریافت نمی کنند، بنابر این ارزانترین نرخ را در بین همکاران داریم.

تعرفه قیمت لوله بازکنی در پاکدشت

نرخ اتحادیه لوله بازکنی حداقل 350 هزار تومان شروع میشود، اما این نرخ تقریبی بوده و بر اساس شرایط با تغییر  مواجه خواهند شد و حتی ممکن است از این فراتر رود. به عنوان مثال با توجه به نوع گرفتگی لوله ها و مواد انباشته شده در آنها مدت زمان رفع مشکل فرق دارد و بر همین اساس نیز دستمزد دریافتی توسط لو له باز کن متفاوت خواهد بود. بدون شک تعرفه قیمت لوله بازکنی برای بازکردن گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی با لو له هایی که با مواد صابونی و روغنی مسدود شده اند تفاوت داشته و بیشتر است.

لوله بازکنی شهر ری ورامین-لوله بازکنی پیشوا-لوله بازکنی پاکدشت-لوله بازکنی شریف آباد-لوله بازکنی قرچک-تخلیه چاه ورامین

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی

  • طول و ضخامت لوله فاضلاب گرفته شده

  • نوع مواد انباشته شده در لو له و سختی گرفتگی

  • تعداد دفعات مورد نیاز برای فنر زنی

  • متراژ فن ر و نوع فنر

  • تجهیزات استفاده شده برای لو له بازکنی

  • کنده کاری های مورد نیاز برای محل لوله باز کنی

  • میزان ارتباط گرفتگی لو له ها در طبقات مختلف ساختمان

شرکت صداقت آماده بستن قرارداد و سرویس دهی در تمام مناطق با سازمانها، هتل ها، رستورانها، شرکتها و… می باشد.

فاصله تقریبی نزدیکترین لوله بازکنی به شما

4 کیلومتر

ساعت کار متخصص

24 ساعته 

سابقه کار متخصص

14سال سابقه کار

شرح خدمات

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه

برای دریافت خدمات لوله بازکنی مطمئن و قابل اعتماد به کجا مراجعه کنیم؟

  1. بهتر است کمی در گوگل تحقیق کنید و سایت هایی را انتخاب کنید که دارای نماد و مجوز معتبر برای انجام خدمات لوله کشی و سایر خدمات هستند.

2.انتخاب نیروی لوله بازکنی از تاسیسات محلی راه حل دیگری است که می توانید از آن استفاده کنید زیرا این مغازه ها در مکان خاصی قرار دارند و در صورت بروز مجدد مشکل یا دریافت هزینه بالا می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

3.دریافت خدمات از وب سایت های سئو دائمی یکی دیگر از انتخاب های مطمئن و مطمئن است. برخلاف سایت های پولی یا تبلیغات، این وب سایت ها در گوگل ثابت هستند و هرگز حذف نمی شوند.

پیمایش به بالا
جهت تماس کلیک کنید